fredag 3 december 2010

Fredag 3/12-10

Länge sedan jag skrev igen, tiden finns inte riktigt till, dagarna bara försvinner. Nu har det hunnit bli riktig vinter här, ganska mycket snö och riktigt kallt. Jag och lillan håller oss mest inne, vill inte släpa ut henne i den här kylan, hon är ju så pytteliten fortfarande..

Den här veckan har mellanbarnet haft teateravslutning och jag hade bjudit in både morfar och mormor men på morgonen sa han att ingen förutom familjen fick komma, och så fick det bli. Men han var jätteduktig, hade huvudrollen igen, Bamse var det denna gången och dagen till ära hade jag sytt en bamseluva som han hade på sig. Så gullig så!!( Bamsebyxorna som jag började på vägrade han att ha på sig)

Idag ska jag nog åka till syster och hälsa på lill bäbisen och Lovisa. Ska bli skoj, de två bäbiskusinerna ligger ju väldigt lika i ålder, så de kommer nog att få glädje av varandra om nått år.

Nu ropar min lilla tös så det är bäst att skynda sig att avsluta inlägget.. Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar