fredag 8 april 2011

Febrig Fredag....

Stackars lilla tösen har feber idag, hon fick ju andra vaccinations sprutan igår så det är väl sviter efter det.
Idag har vi mest tagit det lugnt, skjutsat svärmor till bussen som ska ta henne iväg på kryssning, handlat till tacos som pojkarna ska äta (är såå trött på tacos så för oss vuxna blir det en sallad) sen hem och fixade lite.

Ikväll blir första gången sen vi fick lillan som vi ska ha barnvakt, jag och sambon ska på teater " Scener ur ett äktenskap" ska bli roligt men så typiskt att lillan ska ha feber just den här dagen. Men det går nog bra, hon ska passas av mormor och vi blir inte borta så länge heller. Fast det gör lite ont i mammahjärtat att lämna henne när hon är sjuk.

Nu ska jag försöka hitta nån gammal trasa att ha på mig ikväll, får nog gräva ganska djupt i garderoben kan jag tänka mig. Har inte varit så prioriterat att införskaffa finkläder till mig själv på länge. Fast jag såg att Kappahl har släppt vårkollektionen av  Vintage Stories nu, jag kollade på deras hemsida och jag hittade många plagg som skulle kunna få följa med mig hem!

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar