torsdag 6 oktober 2011

Torsdag och snart helg!

Skulle lägga in en massa grejer på tradera idag, men kamerasladden lyser med sin frånvaro. En hel härva med sladdar hittade jag men inte den rätta.  Får väl leta under dagen då. Som om jag inte har bättre saker för mig. Jag önskar så att vårt hem skulle vara så välorganiserat-var sak på sin plats liksom. Men tyvärr så är verkligheten mycket långt ifrån. Här blandas allt friskt i lådor och burkar, med följd att man inte hittar det man ska ha. Som nu. 
Idag blir det en tur ner till kappahl. Igen. Jag handlade en bh där för nån dag sen, och de har glömt att ta av larmet. Jag blev inte så glad när jag kom hem kan jag ju säga. Och det konstiga var ju att larmet inte pep när jag gick ut heller( Tror jag åtminstonde)

Ha en bra Torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar