torsdag 8 december 2011

Snö och öppna förskolan

Ja, då har snön kommit hit till vår lilla stad. Och jag är rädd för att den kommer att stanna flera månader. Jag tyckte att det var så skönt utan snö, dock lite mörkare men det kunde jag leva med. Har haft en löparsäsong som har varit ovanligt lång, nu vet jag inte riktigt hur jag ska få till träningen. Jag är ju liksom inte typen som går till ett gym och ställer mig på nån maskin eller tränar i grupp. Kanske får plocka fram ett gammalt hopprep och få min konditionsträning därifrån.
Idag var jag o lillan på öppna. Hon tycker att det är super roligt med sången där, trots att vi varit där 3 gånger så hänger hon med i vissa sånger. Nu har de uppehåll några veckor men i januari kommer vi igen!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar