torsdag 9 juni 2011

Länge sen...

Länge sen jag skrev här, tiden vill inte riktigt räcka till. Har ju en lite tös som kräver ganska mycket uppmärksamhet just nu, hon tar sig fram överallt och ska upptäcka saker hela tiden. Och såklart så dras hon mot alla farliga ställen, trappan och ytterdörren, och hon försöker resa sig mot ALLT!! Hon har inte riktigt balansen ännu så då får mamman vara där och kolla så att det går bra och ta emot om det skulle vingla till. Med andra ord, jag får inte så mycket gjort här hemma...  Men det är en sån härlig tid av lillans liv, man ser utveckling varje dag, och en otrolig nyfikenhet och upptäckarlusta.
Idag har båda grabbarna friluftsdag och de gick tillsammans till den, till mammans stora förvåning. De brukar för det mesta vara som hund och katt men idag var de såta vänner. Nästan så att jag fick en tår i ögat när jag vinkade av dem från bron.

Nu ska jag passa på att fixa lite här hemma medans lillan sover.

Ha en bra Torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar