fredag 17 juni 2011

Vilken morgon!

Lillan och jag kom iväg på en tidig morgonprommis och när vi hade gått halva sträcka så såg jag något konstigt ca 2 m framför vagnen. Något svart och krokigt, och sen när den började ringla sig framåt i sakta mak så såg jag att det var en huggorm. Fy vad rädd jag blev, hjärtat slog som bara den. Visste inte om jag skulle fortsätta eller inte men jag skyndade förbi stället där ormen hade ringlat ner. Sen var jag livrädd för alla pinnar som låg på backen. Hua, det där kommer att sitta i ett tag på mig. Jag hatar verkligen ormar!

Väl hemma skulle jag gå in på mitt bankkonto, med den där  bankdosan är helt borta. Och jag VET att jag har bara haft den här inne på kontoret. Och jag har vänt upp och ner på allt. Frustrationen var mycket stor just då, nu har jag gett upp och tänker gå på banken på måndag för att skaffa en ny. Så får det bli.

Hoppas att ni får en bra fredagkväll, här regnar det nu och stackars sonen som ska spela fotbollsmatch kommer nog att bli väldigt blöt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar