måndag 20 juni 2011

Måndag igen då...

Fick mig en liten sovmorgon imorse, ända till kl 8! Hör inte till vanligheterna att sova så länge. Lillan stökar runt på nätterna och jag blir så trött både kvällar och mornar. Vill ha en bebis som sover på nätterna igen. Kan inte fatta att vi snart har haft den lilla krabaten i snart 11 månader. Snart är det dags för 1 års kalas.

Igår var vi upp på hudik cup och såg mellanbarnets lag spela. Dom var så duktiga, kämpade som bara den, medn de föll när de mötte hammarbys pojklag. Men jag tror att de var nöjda ändå, de kände nog att de gjorde en bra match.
Efter hemkomst snörade jag på mig löparskorna och tog mig en runda. Det gick sådär, men nu ska jag försöka hålla i att springa varannan dag anda tills midnattsloppet. Tror att min kondis behöver det. Vill ju åtminstonde orka springa imål! 7,5 km blev det igår på 51 minuter. Jag tar det ganka lugnt, men ska försöka förbättra tiden per km.

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar