söndag 18 september 2011

Kylig söndagsmorgon..

Inatt har det varit kallt, hoppas att mitt stackars olivträd  har klarat sig i natt. Hade ju tänkt att försöka få det att överleva vintern för att sedan ställas ut igen när våren kommer.
Lillan har varit vaken mellan 3 och 5 inatt så hon sover fortfarande, hoppas att hon sover ett tag så hon vaknar upp pigg och utvilad. Och hoppas verkligen att det inte kommer att bli nån vana!

Igår hämtade jag ut den, min fina Odd Molly klänning. Och den var tom finare än jag såg på bilderna i nätbutiken. Jag köpte den från Milk and Honey, och jag tror inte att jag varit med om så snabb leverans nån gång. Beställde på tors em och hade kunnat hämta ut den på fredagen! Klicka på länken för att se klänningen:
http://www.milkandhoney.se/marken/odd-molly/odd-molly-klanning-66.html
Så underbar!!

Ha en bra Söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar