torsdag 15 september 2011

Länge sen...

Oj vad det var länge sen jag skrev nu. Har dåligt med tid just nu. Lillan kräver mer  passning än någonsin, helst ska vi gå omkring i huset hela tiden och hålla henne i händerna eftersom hon inte kan gå än för egen maskin. Hoppas att det släpper för henne snart så jag slipper få ryggskott. Ibland skulle det vara bra att vara kort så jag slapp gå med ryggen i krum.

Och sommaren då... Var har den tagit vägen, tycker att den här sommaren har gått så otroligt fort, vi har gjort en del resor och det är inte slut på resorna ännu, om nån månad bär det av igen. Ska bli så roligt.

Idag hade jag tänkt ett besök på badhuset för oss men vi börjar bli lite förkylda så jag tror att vi hoppar över det idag. Annars så är vädret perfekt för ett besök på badhuset, regn och rusk. Vi får väl hitta på ngt annat skoj idag då. Ska dricka massor av ingefärsavkok så jag blir frisk fortare.

Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar