onsdag 21 september 2011

Onsdag 21/9

Vakanade tidigt av att lillan skrek och ville ha välling. Stapplade upp och blandade iordning. Efter välling så somnade lillan om men inte jag. så jag har fixat runt lite här hemma, måste göra saker som inte låter så mkt eftersom alla andra sover.

Idag får det nog bli en sväng på badhuset för mig och lillan, och ev en handling. Har inte riktigt bestämt vad jag ska baka för godsaker ännu, jag kollar suktande på leilas hihat cupcakes men vet inte riktigt om jag skulle fixa att göra dem. Får testa en annan gång när man inte ska bjuda hem folk. Sambon köpte hem mandelmjöl från the English shop så macarons ska jag göra nån dag åtminstonde. Ska bli skoj, det var länge sen jag gjorde såna. Och jag tror att ju fler gånger man bakar macarons ju bättre blir de. Åtminstonde om man ser på mina...

Ha en bra Onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar