måndag 24 januari 2011

Måndag 24/1-11

Så har en helg gått igen. Helgerna går så fort så jag hinner knappt med. Städade åt min älskade farmor som inte är så pigg hela lördagen, med ett ryggskott som följd, hem och lagade mat till familjen samt min mamma som kom och åt med oss. Älste sonen följde med henne hem och sov, yngste somnade tidigt och jag mannen och lillan kollade på lets dance.
Söndagen blev lite av en städdag här hemma, hade lite renoveringsdamm att ta reda på.. Vi är så nöjda med våra nya tapeter ochh allt som blivit målat, så fint det blev! Äntligen kan jag tillägga..
Lillan vände sig helt från mage till rygg på söndagen också, så det var en stolt mamma här hemma! Roligt när man ser utvecklingen. Hon har börjat "prata" så mycket också. Gulliga unge!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar