lördag 14 maj 2011

Äntligen!

Äntligen kom jag in på blogger! Har försökt flera dagar men det har tydligen varit ngt fel. Men nu är jag här.
Tråkväder ute idag så det blir nog en innedag idag. Lillan sover fortfarande, hon ha blivit lite förkyld och är nog lite extra trött för det.
Igår vad det storbullbak här hemma. Bullar som yngste sonen ska ha med sig på fotbollen på söndag, tänkte att det var bäst att baka medans jag hade ngn hemma som kunde ta lillan om hon blev ledsen. Sambo och älste sonen är bortresta hela helgen så jag passade på innan de åkte.

Vi har nästan satt datum för dop nu, det bli i juli tror jag. Jag har tänkt ha någon form av tema på fikat efteråt men vet inte riktigt vad ännu. Kanske prinsess? Ska försöka hitta på lite roliga ovanliga bakverk hade jag tänkt. Ska bli roligt att döpa lillan, hoppas bara att hon kommer att tycka detsamma....

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar