tisdag 17 maj 2011

Tisdag...

Kollade på en unge i minuten igår, kan inte låta bli att bli lite tårögd. Fast ändå tycker jag att det är ett ganska enformigt program, nästan alla avsnitt har varit ganska lika varandra. Det var kul att se det paret som fick ett för tidigt född bebis, eftersom vi själva har varit i den situationen. Hade gärna sett lite hur det gick för dem sen. Har sökt ganska mycket i prematurbloggar men inte hittat någon som jag riktigt fastnat för.

Det blev en springrunda igår också, lite längre än vanligt men då fick jag gå lite också. Men 45 min blev det åtninstonde. Det tar sig!

I dag ska jag se till att komma ner och hämta buzzningslådan. Har likson inte funnis tid och ork till det och igår var det en riktig tråk/skitdag som jag inte hade lust att göra nått.

Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar