måndag 30 maj 2011

Backflash...

Hittade in på en blogg där en kvinna just fått sin son lite för tidigt. Oj vilka minnen som kom över mig. Jag så en bild av hennes son där han hade elektroder på bröstet och sond, och jag ser min lilla lilla tös när hon låg i kuvösen med sladdar och trådar på sig framför mig. Jag är så glad att vi har den underbara sjukvården som vi har i Sverige, för när det väl gäller så finns den där för oss. Det var många oroliga tankar som fanns hos oss då, fast även lycka över att vi fått en underbar dotter. Känslorna gick som en bergodalbana, förtvivlan, oro, lycka, dåligt samvete för våra äldre barn som längtade efter sin mamma och pappa. Det var en jobbig tid för våra stora barn, inte veta när lillasyster och mamma skulle komma hem, och vi hade inga klara svar att ge dem. Tack o lov att den tiden är förbi och att allt gick bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar