tisdag 10 maj 2011

Underbart väder!

Länge sen jag skrev här, IGEN. Har liksom fullt upp med lillan och hemmet och trädgård just nu. Och när det är så härligt väder vill jag bara vara ute och njuta av solen och värmen. Sambon har åkt iväg på jibb idag och kommer hem imorgon så jag blir ensam med mina 3 sötnösar. Det blir lite skjutsning till träningar ikväll, sen hoppas jag på en lugn kväll så jag kan kolla på Deserate Housewiwes som är ett av minafavvoprogram. Tyvärr så blir det nog ingen springtur för mig ikväll, har nästan bestämt mig för att springa midnattsloppet så nu gäller det att dra upp växeln en aning med träning. Kul att ha ett mål med träningen. Kan ju inte riktigt säga att det går kanonbra att sprina min lilla runda på 4,5 km men det går bättre nu än för bara nån vecka sen. Jag har ca 3 mån på mig att få så pass bra flås så att jag orkar springa en mil.

Ha en bra tisdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar